lørdag 17. desember 2011

Fantastiske Continental



Vi har hatt et deilig opphold i Oslo.

Reiste tidlig inn, ( om enn forsinket ) og lunsjet med
 vinos på Olivia. Mannen var på Artesia Spa mens
 jeg shoppet big time på Zara. Gud så myyyye fint!!! 
Det ble sko, bluser, jakker og skjørt til meg der. 
Litt julegaver ble det også kjøpt før vi endelig fikk 
sjekket ut rommet vårt som var nydelig
( bildene over ) og drukket litt Cava før vi dro 
på middag i 2. Etg. 

Den absolutt fineste restauranten noensinne og god mat 
med delige viner .. rett og slett helt nydelig. 





Vi holdt det gående til langt på natt, og traff så 
masse morsomme mennesker. Litt trøtt, og våknet 
altfor sent til å rekke frokosten på Teatercafeen...
 Aaaarg.... Litt møbler fikk vi også levert ut, 
før hjemreisen.. 

Nå; film og nam nam før sengen det
 er natten for meg... 

Håper dere har hatt en fin helg så langt!
 - veronica -




3 kommentarer:

  1. Høres ut som det ble en vellykket tur:)
    Og Zara er jo min favoritt, fikk med meg en del derifra når jeg bar i Aberdeen nettopp:)
    Kos deg med film og nam nam:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Morsomt å treffe en bloggkjendis. Like pen i virkeligheten, morsom og flink! Go girl!

    Klemmer fra Hege på Gjøvik

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se hvilke kupp du gjorde på zara :)
    hilsen nattvakten.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥