fredag 10. august 2012

Give away fotografering



Jeg blir ukentlig spurt om å holde give away med diverse premier til dere lesere, men jeg har den siste tiden valgt å ikke reklamere for noen, om det da ikke er noe som jeg synes er veldig fantastisk selv og litt unikt. Det skal dere få her:
Fotografen Øystein Andreas Bjerke ( barnebarnet til den kjente forfatteren Andre Bjerke )  har spesialisert seg på bryllupsbilder, portretter og melkebilder ( disse må dere se!!!) og har nå gitt meg en mulighet til å  gi bort en hel time fotografering med han.
HER kan du lese mer om den dyktige fotografen.
 Fotografen holder til i Oslo og shooten dere skal ha sammen er på 60 minutt, og dere får med 6 bilder i farger el sort/hvitt                ( heldiggriser !!) 
Bor du helt i nord og derfor ikke har muligheten til å komme deg dit? Kanskje du kjenner noen i Oslo området som kunne tenke seg dette som en gave? Du kan fint delta selv om du bor langt unna, og gi bort gaven til noen som fortjener det om du er så heldig å vinne. 




Du bestemmer selv hvem du skal ta med på shooten.  
Ønsker du kun bilder av deg selv ( som du kan gi bort kanskje ) eller ta med familien, kjæresten eller en god venninne..       Its all up to you, dette blir en fotoshoot som DU bestemmer så lenge den er i Oslo.

For å delta i konkurransen må du legge igjen en 
kommentar så jeg får tak i deg, trykke liker på 
hans Facebookside som du finner HER
og vips, så er du med i trekningen. 

LYKKE TIL, 
jeg håper dere synes dette blir gøy. 
Litt skummelt, men mest av alt bare gøy, og 
et fantastisk minne.
Hva har du å tape??

ENJOY







144 kommentarer:

  1. Å guriland for en Give Away, hadde vært en drøm for en 3 barns mor å kunne gi sin tilkommende mann fine bilder feks i morgengave etter bryllupet eller ta noen fine kjærestebilder...ja ja det er lov å drømme...smelt ;)

    Klem klem fra Camilla

    Mail:
    ckittilsen@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Kuuuuuult, annerledes og bare gøy. Blir gjerne med på giveaway. Sølvi

    SvarSlett
  3. Wow, så kult! Stilige bilder, dette hadde vært så artig!!! Jeg liker, liker, liker :)
    God helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. For noen fotte bilder! Melkebildene var bare så original og tøffe. Jeg vil gjerne vinne!!!

    God helg til deg.

    Helene

    SvarSlett
  5. Spennende:) Veggen min trenger bilder, så fotokunst av familien hadde absolutt vært morro:) tvi tvi...
    Hilsen mari.engebretsen@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Oy dette var spennende :)
    Hadde vært midt i blinken for meg å min mann å fått noen nye morsome brude bilder kanskje... ;P
    Var ganske missfornøyd med fotografen vi hadde og bildene vi fikk :(

    Prøver lykken jeg!

    KLem Annie :)

    SvarSlett
  7. evakristin_godo@hotmail.comaugust 11, 2012

    Fantastisk flott give away -- bor på Vestlandet , men veien til Oslo er kort om en slik premie venter :-)

    SvarSlett
  8. Å så gøy og spennende !!! Fantastiske bilder han har, og jeg som absolutt ikke er en linselus har kjempelyst å være med i trekningen :-D Dette var en artig premie, på en flott blogg, som jeg daglig, etter jeg oppdaget den, må innom å snike på :-) God Helg !!!
    Hilsen Unni

    SvarSlett
  9. Dette må man jo være med på... Jeg har trykket liker på FB siden hans... Stilige bilder
    Krysser fingrene

    SvarSlett
  10. Wow, så gøy!!
    Denne må vi prøve på:)
    Her er det kun bilder fra da ungene var små, så det er på høy tid med ny søskenfotografering:)

    For noen FLOTTE bilder!!

    SvarSlett
  11. Jeg ønsker å utfordre meg selv og blir med. Som du sier, man ikke noe å tape:-)

    KristineVS

    SvarSlett
  12. Så spennende :))
    Ja, jeg vil gjerne
    være med på denne
    flotte giveawayen
    - klem fra Mette

    SvarSlett
  13. Stilig!
    Flotte bilder. Jeg vil være med i trekningen.
    ~ Klem fra Hanne

    SvarSlett
  14. Linn Christineaugust 11, 2012

    Wow, for en flott giveaway, jeg hiver meg på og øver på poseringen, hihi! Klem Linn Christine

    SvarSlett
  15. Herlighet, så super flott!!!!:) Dette vil jeg gjerne være med på og krysser fingre og tær:)
    Fortsatt god helg Veronica.!

    Klem Nina
    ninarenee76@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Karianne Dyrbergaugust 11, 2012

    Nice give away!
    Er man heldig og vinner blir det en uforglemmelig time for gode venninner.
    Prøver lykken!

    God helg til deg og dine!

    Hilsen Karianne
    karianne.dyrberg@online.no

    SvarSlett
  17. Liker ikke å bli tatt bilder av selv,men har mange andre her i huset som ELSKER det, så jeg blir gjerne med på trekningen, En UTROLIG flott premie. Måtte den beste vinne :-)

    Klem Anita

    SvarSlett
  18. Kjempespennende giveaway, så hiver meg med på denne!:) Flotte bilder!

    SvarSlett
  19. Dette virket kjempe interessant!
    Jeg er med:) flotte bilder og blogg!

    Mariann

    SvarSlett
  20. Wow... så flott bilde! Å skulle gjerne hatt noen fine bilder av døttrene mine og meg, har ikke fått tatt noen på mange år. Må prøve lykken jeg : )

    Ha en flott dag!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  21. Hallo

    Flotte bilder:) Hadde vært fantastisk å vinne, har lenge ønsket å fotografere mine sønner igjen,som er 20 og 23 år.
    mvh

    Mette N. Moss

    SvarSlett
  22. Wow... så flott bilde! Å skulle gjerne hatt noen fine bilder av døttrene mine og meg, har ikke fått tatt noen på mange år. Må prøve lykken jeg : )

    Ha en flott dag!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  23. Gjett om jeg vil være med. Ikke skummelt i det hele tatt.
    Håper virkelig det blir meg :)))
    I dag skal jeg i bryllup og min hvite skull clutc fra deg skal pryde armen ;)
    Strålende lørdag ønskes deg :)

    SvarSlett
  24. Så gøy det hadde vært å ta med jentegjengen på Oslotur med fotografering, shopping & lunsj m/Cava:-)
    klem Tone

    min mail; tone.klingen@ebnett.no

    SvarSlett
  25. Henger meg på her jeg. Hadde vært supert å fått med mann og barn på dette. Minne for livet:-) Så kryss kryss fingre og tær. Hilsen Janne. Janneorgenviken@hotmail.com

    SvarSlett
  26. åh, for en fantastisk give-away. Hadde være utrolig flott å få tatt noen av familien, bilder er så gode minner:)

    Krysser det jeg har av fingre og tær!!

    Maritklem

    SvarSlett
  27. Wow! For en stor gave!!
    Jeg blir med å prøver lykken :) *krysser fingrene*

    SvarSlett
  28. For en super give-away,- det blir en fantastisk opplevelse for den heldige vinneren! Kjempekule bilder.
    Krysser fingre & tær, tvi, tvi!

    Klem
    eva.k.skarra@lifi.no

    SvarSlett
  29. Juhuuu jeg vil :-). Ninabrattetaule@gmail.com

    SvarSlett
  30. For en fantastisk gave. Jeg melder meg på, og liker FB-siden hans! :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  31. For en fantastisk flott give-away! Her er det bare å håpe på vinnerlykke :D
    Ha en fortsatt god helg!
    Hilsen Beate L

    SvarSlett
  32. Sååååå fine bilder!!! Melder meg selvsagt på:) og liker FB siden hans/ Camilla. nilholmc@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Heihei og wow! For en flott premie! :) Jeg vil veldig gjerne være med på trekninga! Siden jeg bor i nord ville det være en flott gave jeg kunne gi min kusine som bor i Asker. Hun har nettopp mistet mannen sin, og dette ville da være en fin liten oppmuntring for henne og barna oppi alt det triste.. Edel

    SvarSlett
  34. Cecilie Elstad Bredesen Mail roajoha5@online.no

    SvarSlett
  35. Jeg vil også =)=).

    Kari Anne

    vesla1@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Liker allerede :) for en flott giveaway, kanskje dette er min mulighet til å endelig ta bilder sammen med min vakre datter som akkurat ble 3 år :) har ikke tatt noen av henne enda!!! måtte alle ha lykke til og den beste vinne :)

    lena.syverud@bring.com

    SvarSlett
  37. Dette hadde vært rene drømmen! Har hatt så lyst til å fått noen ordentlige bilder av kjæresten av meg, da vi har vært sammen i snart 4 år, men har måtte prioritert pengene på skolegang og andre viktige ting. Jeg krysser fingrene!

    SvarSlett
  38. Dette hadde vært rene drømmen! Har hatt så lyst til å fått noen ordentlige bilder av kjæresten og meg. Vi har vært sammen i snart fire år, men har måtte prioritert pengene på skolegang etc. Krysser fingrene!

    SvarSlett
  39. Wow dette er akkurat hva lille søster trenger for å få tankene på noe annet, enn kjæresten hennes gjennom 3år som har dratt til militæret. Hun sitter bare hjemme og venter på han og tar bilder av segselv :) Vakkreste engelen på denne jord :) Håper jeg vinner så jeg kan glede lille jenta mi :)

    SvarSlett
  40. Jeg vil jeg vil :-)stineandersen86@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Super give away :) Jeg vil være med, og liker hans fb-side.

    Klem Stine

    stinerm@gmail.com

    SvarSlett
  42. For en fin konkurranse. Mannen min blir 40 år den 22 august, så hadde vært en perfekt ting å overraske han med. Tusen takk for din inspirerende blogg :)

    ewymarie@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Så herlig! Jeg prøver lykken og håper på en fotoshoot for meg og min 1mnd gamle datter <3
    Vi krysser fingre og tær!
    line_josefine@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Da ville jeg tatt med verdens beste venninne og foreviget oss HER OG NÅ:)
    Venner er tross alt den familien vi kan velge selv <3

    SvarSlett
  45. Oah! For ein give-away!
    Må jo berre prøva lykken ;)
    Riktig flott helg til deg!

    eva@engh.org

    SvarSlett
  46. Fantastiske bilder og jeg vil gjerne være med i trekningen. Trykket også "liker" på facebook.

    gry.juven@lifi.no

    SvarSlett
  47. Sååååå spennende!
    Datteren min sa akkurat at jeg alltid er stygg på bilder (er fra sine egne man skal ha det. ha ha...)

    Ha en suuuper helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  48. Wow for en gave!! Jeg er med :)) Mvh Anne Lise. ann-list@online.no

    SvarSlett
  49. Så kule bilder! Jeg trenger noen nye minner så hadde vært kult å være med på noe sånt :)

    Kinestousland@gmail.com

    SvarSlett
  50. ja takk.

    lisesteinslid@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Er ikke så ivrig på å melde meg på give-away'er rundt omkring, egentlig, men dette var jo kjempe morsomt. Jeg er gravid i uke 31 og har fortsatt ikke fått rotet meg til å få tatt gravidebilder, så det hadde jo passet perfekt :)
    Så med det hiver jeg meg med på konkurransen... :)
    Ha en fin lørdagskveld. Nå skal jeg heie på håndballjentene våre.

    SvarSlett
  52. Liker siden og legger igjen kommentar mens jeg krysser fingre og tær på vinnerloddet;-);-)Mange klemmer fra meg...

    SvarSlett
  53. Så utrolig spennende fotograf, gøy med de om tør.
    Jeg liker så klart dette.
    Melder meg på kampen.

    :-)

    SvarSlett
  54. Å, så gøy! Jeg vil GJERNE vinne for å ta bilder av fineste 1-åringen i verden :) elize82@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Det er lov å håpe... Fantastiske bilder! Jeg drømmer om settinger med mann og barn allerede <3
    siriholstad@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Wenche Hansenaugust 11, 2012

    Så flotte bilder han tar!! Jeg hiver meg på denne giveaway :-))) flott gave :-))

    SvarSlett
  57. Fantastiske greier!!! Dette hadde vært noe!

    ann.elin@me.com

    SvarSlett
  58. En kjempe fin give away.liker!! ;)
    kristinjensen79@gmail.com

    SvarSlett
  59. Håper på å vinne, vil veldig gjerne få noen fine bilder av meg og lillegullet mitt:)
    tovelisej@yahoo.no

    SvarSlett
  60. FANTASTISKE bilder den mannen tar!!!!!

    renate.holm@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Jaaa, jeg vil gjerne:) Da blir d et av mannen min og meg, vi tar jo alltid bilde av barna:) 10 års bryllupsdags bilde blir d i såfall:)

    SvarSlett
  62. Så flott, jeg er med, liker siden hans.
    Lindatm@skedsmo.kommune.no

    SvarSlett
  63. Jeg er med!! Liker siden hans
    Lindatm@skedsmo.kommune.no

    SvarSlett
  64. Wow for en fantastisk gave. Dette vil jeg gjerne være med på, og krysser det som krysses kan samtidig som jeg liker siden hans. Tusen takk for muligheten. Ha en deilig helg.
    Ingvildth@hotmail.no

    SvarSlett
  65. Så flotte bilder og for en fantastisk give-away!
    Går og drømmen om familiefotografering!

    Klem Catrine/catrines.blogg@gmail.com

    SvarSlett
  66. Helt utrolig rå fotograf!!!! Jeg er med og il gjerne under linsen! Liker facebook siden også ;) helene@sanselig.no

    SvarSlett
  67. Jeg liker og liker, og har meldt meg på. Himmel så spennende. Rita.Tjelta@nov.com

    SvarSlett
  68. Selvfølgelig er jeg med på dette:) Spennende bilder med kraft og sjel, noe utenom "standard" fotografbilder dette ja! Siw

    SvarSlett
  69. Har nå trykt liker på hans FB-side. Selv om jeg bor oppe i Nord reiser jeg gladelig nedover i egen høye person for å få anledning til å være med på dette:-)

    Hilsen Ida Knutsen/ ida.kvaroy@hotmail.no

    SvarSlett
  70. Dette kan bli en flott gave til sistersen min i Oslo :D
    Takk for inspirerende blogging!

    annk_olse@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Super flott gave! Kjempekule bilder.
    Klem fra lailaqvam@live.no :)

    SvarSlett
  72. Utrolige bilder.
    gsenneset@gmail.com

    SvarSlett
  73. For en flott give away :-)
    Skulle gjerne tatt noen proffe jobb bilder;D
    baborgen@gmail.com

    SvarSlett
  74. Fantastiske bilder og en inspirerende blogg.
    palving@hotmail.no

    SvarSlett
  75. Liker! jeg har nesten ingen bilder av meg selv siden det er jeg som er fotografen i familien. Så dette hadde vært moro! mona.j.olsen@gmail.com

    SvarSlett
  76. Fantastisk:) jeg er med..Wish me luck!

    SvarSlett
  77. Så flott giveaway! Tenk om jeg vant, da skulle mine 4 kids blitt foreviget :)

    Klem, Karianne (kariannehasle@gmail.com)

    SvarSlett
  78. Gøy;)

    Jeg er med;)

    Klem Linda

    SvarSlett
  79. Så utrolig originale og tøffe bilder!! Vil gjerne være så heldig å få muligheten til en fotoshoot med min kjære <3
    Ha en fortsatt strålende fin kveld!
    Klem Alexandra

    alex@sundetoptikk.no

    SvarSlett
  80. Oooooh... Ja takk... superkule bilder.
    marion.skjorberg@gmail.com

    SvarSlett
  81. Gurimalla for noen kule bilder han tar. Siden er nå likt, så da får jeg titte opp til min lucky star, hehe. Ha en strålende søndagskveld, kjære Veronica :-) Klem fra Margit (margitberg@yahoo.no

    SvarSlett
  82. Gudbevaremegvel så nydelige bilder denne talentfulle fotografen tar! Hadde vært en drøm å få bli fotografert av ham...!

    Klem LOVELY FRIDAY

    Biztalkers@gmail.com

    SvarSlett
  83. Åjåjåååååååj! DETTE må jeg være med på! :)
    Superduperkult som Hector på 5 år ville sagt.

    Smask! :)

    SvarSlett
  84. Fantastiske bilder :-)
    Jeg er med!

    hmkolstad@gmail.com

    SvarSlett
  85. Så flott premie. Skulle gjerne tatt med familien på en slik fotoshoot:) ( strandkristin@gmail.com

    SvarSlett
  86. Liker!! og hadde vært artig for "en ikke fotogen dame" som alltid er på andre siden av kamera og blitt tatt bilde av, så henger meg på her.
    Klem.-)

    SvarSlett
  87. så flott. Aldeles nydelige bilder. skulle gjerne ha vunnet den fotograferingen:)

    SvarSlett
  88. Klart jeg vil være med på en slik trekning! Knallfine bilder og en superdyktig fotograf.
    Hilsen en spent Ingunn.
    ingfremstad@yahoo.no

    ps. Takk for en helt utrolig fin blogg. Masse inspirasjon

    SvarSlett
  89. Ja, jeg vil også være med på en slik trekning! Etter å ha gått ned 15 kg er jeg klar for å ta med sønnen min på 5 år, og få noen fine familiebilder :-) Hilsen Hanne (hfrydenlund@hotmail.com)

    SvarSlett
  90. Jeg krysser fingrene for at det blir meg: mona_kristin@msn.com

    SvarSlett
  91. Å det hadde vært fantastisk å få en slik gave. Vi ble foreldre for første gang i februar og ønsker oss veldig et familieportrett på veggen :-) catisaksen@halden.net

    SvarSlett
  92. Så utrolig flotte bilder,målløs rett og slett!! Jeg blir så klart med! Ha en nydelig mandag!!

    SvarSlett
  93. For en fantastisk premie, denne trekningen blir jeg gjerne med på:) Flotte bilder!
    *krysserfingrene*
    Anne-Gry

    SvarSlett
  94. Hei! Det hadde vært kjempegøy å være med på en slik opplevelse - og litt skummelt....så jeg henger meg på! :-) Takk for en flott blogg, men en god blandig av alt - akkurat slik det skal være!

    Hilsen Stine

    SvarSlett
  95. Wow! Flotte bilder, med stor bredde! Det ville vært veeeldig gøy å vinne en time hos denne fotografen! :-)Ann kristin L.

    SvarSlett
  96. For en fin ting å kunne få :-) vi ble foreldre i februar for første gang og det hadde vært supert å få tatt et familieportrett :-) catisaksen@halden.net

    SvarSlett
  97. hei :) er gjerne med i trekningen om denne gaven ;) for en som har tatt av over 40kg på 1år men fortsatt sliter med selvtilliten,så hadde dette vært så morro :) men desverre har jeg ikke vinnerlykke... uansett ønsker jeg deg en flott dag :D nina.

    SvarSlett
  98. Bilder er og forblir verdifulle kjære minner også etter at man er gått bort. Det er etter min mening noen av de flotteste gavene man kan både få, og som man kan gi bort. Krysser mine fingre!

    SvarSlett
  99. Denne konkurransen må jeg selvfølgelig være med på!! Hadde jo vært fantastisk å vunnet.
    Krysser fingrene og leser den fantastiske bloggen din imens.
    Hilsen Katrine. katrine@amundsen.org

    SvarSlett
  100. oh yessss så knallfine bilder!! Med et hus som snart skal bli fullt med Tm deisgn hadde det passet veldig fint med noen foto som mathet det...;)
    Elisabeth (evi022@yahoo.com)

    SvarSlett
  101. Liker på FB. Klart jeg vil være med!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  102. Jaaaaa, mer enn gjerne! Har tenkt på fotografering sammen med min kjære lenge nå, så dette hadde vært gøy! *håper*

    SvarSlett
  103. Fantastiske bilder :) Dette hadde vært drømmen :)

    Hilsen fra meg Cicilie TM Myrvang

    SvarSlett
  104. har likt og vil gjerne være med i konkurransen :) Hadde vært fantastisk :)

    Ha en fin dag! Hilsen Kristina ( krishaugk@hotmail.com)

    SvarSlett
  105. Superflotte bilder og en unik giveaway!! Jeg er med;)

    SvarSlett
  106. Superflotte bilder og genialt original giveaway. Jeg vil bli med!!

    SvarSlett
  107. Pleier ikke lese blogger å pleier vertfall ikke komentere , gjør ett unntak i dag da dette er type give away som virkelig er en give away ;:D super ide, helt fantastisk rett og slett .
    Hadde det vært på IG hadde jeg bare likt
    Fin blogg og flotte møbler du selger .
    Hilsen IG følger ;D

    SvarSlett
  108. Det ønsker jeg meg! <3
    Hilsen Anette
    anette.lillebill[a]gmail.com

    SvarSlett
  109. En fotograf uten om det vanlige, så en slik sjanse kan man ikke la gå fra seg! Jeg er med :)
    Hadde vært gøy å få tatt noen generasjonsbilder ja!

    SvarSlett
  110. For en flott mulighet til å kunne ta noen bilder utenom det vanlige - jeg er med! En slik sjans kan man ikke la gå fra seg :) Hadde vært gøy å tatt noen generasjonsbilder!

    SvarSlett
  111. FOR en premie! Jeg ville tatt bilder av min storesøster og meg, da jeg ikke har ett eneste ordentlig bilde av oss sammen fra de siste årene. DET hadde blitt et minne for livet det!

    mail: lene-dam@hotmail.com

    SvarSlett
  112. Wow..hvorfor ikke, har noen flotte unger som ALLTID er fine på bilder...hihi !!
    Må bare skyte in at møblene du har er fantastisk flotte, kjempe gøy at du har fått til det du har fått til med eget firma..SUPERT !!

    Klem

    SvarSlett
  113. Jeg vil gjerne være med ;-) hadde vært kjempe koselig å kunne gi dette til mamma og pappa som har 40 års bryllupsdag og tatt familie bilde ;-) jeg har likt siden til Øystein Andreas Bjerke også :-)

    Hilsen Irene

    irene_c_l_lippert@hotmail.com

    SvarSlett
  114. Klart at vi blir med på dette. Tvi tvi...
    Merethe S.

    SvarSlett
  115. Så utrolig kult!!
    eilif.matias.rosok@sf-nett.no

    SvarSlett
  116. Åj, det kunne vært morsomt! :)

    SvarSlett
  117. Wow, for en fantastisk mulighet! Dette må jo bare være den beste premien man kan vinne. Jeg er med!
    Hilsen Elisabeth (heimro@hotmail.com)

    SvarSlett
  118. Ååå så gøy! Jeg ville tatt med meg min lille familie, vi ble foreldre til en liten gutt i mars - og ekstra gøy; lillegutten min er den nevnte fotografens firemenning! Verden er ikke stor! ;)

    mvh
    mariellemr@live.com

    SvarSlett
  119. Så flott premie!! Dette kan man jo ikke gå glipp av!

    Kjempe fin blogg du har Veronica! :)

    carolineer@hotmail.com

    SvarSlett
  120. Han vil jeg gjerne på photoshoot med!!! Det hadde vært helt fantastisk ;)

    maiken.jacobsen@gmail.com

    SvarSlett
  121. For en fantastisk premie! Det ville vært en drøm å få tatt noen flotte kjærestebilder <3 Krysser fingrene.
    hildeovesen@hotmail.com

    SvarSlett
  122. ååå det vil jeg vinne, har ikke rekt å ta bilder av mine 3 små sammen. Her snakker vi om å be til høyere makter altså, dette MÅ jeg bare vinne. Litt desperat liksom!!!

    SvarSlett
  123. Jeg vil være med :o) Har blitt tante til en liten Oslo-borger så det ville vært en fin gave til foreldrene.
    hegelang@online.no

    SvarSlett
  124. Hei,
    Dette hørtes spennende ut! Kan vel telle på en hånd hvor mange bilder vi har av en samlet familie på 3 personer gjennom 8 år:-)
    Mvh
    Anette

    SvarSlett
  125. For en uke siden ble jeg mamma til jente nr 2. Det har lenge stått på ønskelisten at vi får noen fine bilder av første datter men tid og penger har ikke strukket til. Nå har vi jo to flotte jenter som det hadde vært utrolig gøy og forevige profesjonelt!!

    SvarSlett
  126. Fantastiske bilder og ikke minst en fantastisk give away. Skulle gjerne hatt noen slike bilder på veggen.
    Og ikke minst har du en flott blogg, og et fantastisk hus.

    SvarSlett
  127. hei :)

    jeg vil gjerne være med på en sånn spennende trekkning :)
    liker veldig godt bloggen din, og god tur til Kina :9

    Christina

    SvarSlett
  128. Line Åkerøyseptember 04, 2012

    Jeg er med! Krysser fingrene!
    Ha en fortsatt god tirsdag! :) Og ikke minst all lykke til i Kina!

    Line

    SvarSlett
  129. Å det hadde vært en drøm. Giftet oss i sommer men ingen bilder av hele familien eller meg, lillegutt og mannen.

    SvarSlett
  130. Hei! Jeg kikket på bildene til denne flinke fotografen med en gang du la ut konkurransen, men glemte helt å melde meg på. Vil gjerne være med - for vi trenger en flink fotograf til bryllupsbilder! Lurer på hvordan han ville tolket et bryllupsbilde - DET hadde vært spennende å se! Fant ingen eksempler på det i portofolien hans på facebook siden. Han har jo et utrolig kult, dramatisk og "edgy" utrykk på sine bilder. Håper jeg vinner! :)) Kristin G

    SvarSlett
  131. jeg slenger meg på her - om det ikke er for sent:)
    sassahve@hotmail.com.
    blir snart mamma, så hadde vært gøy med bilder av magen:)

    sassa

    SvarSlett
  132. Fantastiske bilder. Jeg vil veldig veldig gjerne vinne denne premien for familien meg og meg! Det hadde vært suverent. Siv

    SvarSlett
  133. For noen fantastiske bilder han tar, dette ønsker jeg veldig gjerne å bli med på! Trykket liker for lenge siden, men glemte helt å legge igjen en kommentar her :)

    LIKER!

    olalil71@gmail.com

    SvarSlett
  134. Hei du! Ok, så melder jeg med på! Kjempeflott giveaway! Finnes ikke fotogen, men kunne tenke meg noen proffe bilder av oss tre som utgjør vår lille familie! Leser bloggen din hver dag, og må bare si at jeg gleder meg over å se alle lekre møbler og detaljer... Riktig GOD TUR til Kina! Men vennlig hilsen Bjørg

    SvarSlett
  135. Kjempefine bilder :-) vil jeg gjerne være med på. Hilsen Mona

    SvarSlett
  136. For en fantastisk premie:-) Siden jeg fikk jente nr 3 i november, har jeg tenkt å gå og ta profesjonele bilder av dem.

    SvarSlett
  137. For en kjempe fin premie:-) I november fikk jeg jente nr 3 og har siden hun kom hatt en ønske om å ta profesjonele bilder på dem.

    SvarSlett
  138. JAAAAA.......jeg er med!!! Trekk gjerne meg:-)
    Lone.austad@gmail.com

    SvarSlett
  139. Hadde vært veldig spennende!

    SvarSlett
  140. - Hærlighet for en flott giveaway...hadde vært supermorsomt å vinne:))
    Mvh. Bente
    (bente.brattfjord@gmail.com)

    SvarSlett
  141. Jeg sliter veldig med Å kommentere på bloggen din, kanskje flere som har det samme problemet? Så derfor det kanskje ikke er flere påmeldte?! Men uansett. Jeg prøver fortsatt, for dette vil jeg ville :) jeg har såklart likt siden hans, for hvilket talent han har :)

    Cecilie_l@hotmail.com

    SvarSlett
  142. Jeg vil krysser fingre og tær for at jeg vinner :)

    Cecilie_l@hotmail.com

    SvarSlett
  143. Dette vil jeg gjerne være med på, hadde vært en perfekt bursdagsgave til min mann og meg:o-) Takk for en inspirerende blogg og god tur til Kina!:o)

    Fruhole

    bentemyls@hotmail.com

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥