mandag 19. november 2012

woop woop Monday ♥


HEI MANDAG


Det var så godt å få familien hjem i går, og far
 i huset og jeg fikk også en liten time for 
oss selv før barna kom tilbake fra overnatting. 
Mr. P hadde med macroner og deilig kake fra Pascal
så gjett om det var kos i går kveld. 
( han fant ikke på dette selv bare så det var 
sakt, men hadde fått instruksjoner.. jeg var bare 
ikke sikker på at han husket dette sånn dagen derpå..)

I dag har jeg lovet Tomine å gå på kino og se 
Reisen til julestjernen, og jeg gleder meg virkelig
til å se den. Jeg er så ekstremt i julemodus så 
jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg lengre, men 
jeg skjønner jo at å sette opp juletre nå blir litt 
drøyt og alt for tidlig.. 
( vi har fake så da frister det litt mer) 

Vi har bestilt oss et fantastisk opphold på fjellet 
i romjul og nyttårshelgen, så denne julen ser jeg 
virkelig så frem til. Tomine og jeg skal også på 
mor & datter spa, så det blir litt av en opplevelse
haha.. spørs hvordan det går.

Ønsker dere en fin mandag, så ses vi i kveld. 
Nå er det jobb, kaffe, kaffe og litt kaffe.

-VERA-



11 kommentarer:

  1. Nam, tenker den smakte ja. Flink mann du har :) Føler at julen nærmer seg jeg også, har nesten ferdig julegavene og gleder meg til pynting av huset. Like kjekt hvert år :) Ønsker deg en flott Mandag

    SvarSlett
    Svar
    1. godt det ikke bare er meg.. men jeg ser så mange andre også som liksom er på gang med julen.. haha..

      mannen er både flink og snill.. jeg er veldig heldig. ♥

      ønsker deg også en flott mandag, også så flink.. ferdig med julegaver før den 1/12 er bare helt nydelig!

      Slett
  2. Kaken ser kjempe god ut, nam nam. Høres deilig ut med fjell tur i romjul/nytt år. Det er bare så deilig. Gled deg
    Ha en fin uke
    Beathe

    SvarSlett
    Svar
    1. mmm.. i know.. også ble det så mye rester,.. så jeg spiser litt nå ja.. ♥

      ja DET skal virkelig bli flott.. det er hektisk for meg rett før jul, med masse containere som kommer inn, så da tipper jeg at det skal bli fantastisk og nyte late dager med barna, og få all mat servert.

      ha en fin fin uke du også! ♥

      Slett
  3. Hei Tomine.

    du har en så hyggelig blogg. jeg er innom hver dag. Så positiv, morsom og nydelige bilder.

    Kan du anbefale noen steder på fjellet? Er det lov å spørre hvor dere skal?

    God mandag.

    SvarSlett
  4. Åhh..det hørtes fint ut å dra på fjellet i romjula. Jeg kunne tenke meg å tilbringe en helg på Norefjell, det er altfor sjelden jeg benytter meg av lokale "severdigheter".

    SvarSlett
    Svar
    1. åh ja... gleder meg så.. vi skal på Norefjell faktisk.. ikke så langt fra Hønefoss, og det ser helt fantastisk ut på hotellet. Bor du i nærheten der? håper det er like lekkert som bildene viser..

      Slett
  5. Hei:-)

    Vi så reisen til julestjernen igår:-)
    Veldig koselig film, dere kan glede dere..

    Synes at du har en fin blogg, er innom deg hver dag:-)

    Klem og ha en fin ettermiddag
    Hilsen Line T

    SvarSlett
    Svar
    1. åå nå ble jeg glad.. gleder meg enda mer.. tusen takk.


      fine ord.. gjør meg veldig veldig glad... nå er det rett i dusjen , og hente på skolen, så kino neste.

      klem tilbake, og fin uke til deg også. ♥

      Slett
  6. Åh, den kaken så jo bare så god ut - mmmmmmnam :)

    Ja samme her, har noe enormt med julefølelse jeg også i år. Aaaw, så koselig, har så kjempe lyst å se Reisen til Julestjernen jeg også. Husker orginalversjonen fra når jeg var liten. Kooooselig ♥

    Så koselig med tur i romjulen, det blir sikkert herlig, også spa på toppen! Heldige du! Kose dere masse ♥

    Veldig fin blogg, også så mye fine og inspirerende bilder du legger ut. L-O-V-E it!

    Ha en fin mandag videre, så skrives vi!
    *Klem*

    SvarSlett
  7. Litt misunnelig på den kaka! Fin blogg :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥