søndag 5. mars 2017

Aubergine




ENDELIG starter vi litt igjen i huset.. jeg har lenge før jul gått med vondt i rygg og ben som viser seg å være prolaps og isijas i begge bena ( Hallo granny ) 
Men nå føles det bedre og vi skal male stuen hjemme. Jeg har ventet så lenge på møbler som er laget til meg og denne uken kommer det endelig. 

Stuen blir møøørk lilla ( HELT SANT ) med  gull, grått og sort velour til. Gleder meg til hver dag og hvert fremskritt, og vårfeelingen er uten tvil kommet til meg. Det er den deiligste følelsen når du vet at det nærmer seg vår!







6 kommentarer:

  1. Nydelig farge, ser frem til oppstilling av møbler og pynt slik som du gjør det. Det blir alltid lekkert

    SvarSlett
  2. Så spennende! Jeg gleder meg til å se resultatet og din kreativitet på interiør og bli inspirert. God bedring med kroppen!

    SvarSlett
  3. Prolaps i ryggen er ikke noe å spøke med, du har vel hatt for mange tunge møbelløft. Ligge på soffan og hvile kannskje. Gleder meg til å se denne fargen på veggen hos deg og ny sofa. Toril

    SvarSlett
  4. Ååååå så fint at du har begynt å blogge igjen. Du er så flink. Jeg har virkelig savnet bloggen din!

    God bedring med ryggen!

    Aubergine, det blir spennende å se resultatet :)

    SvarSlett
  5. Så kjedelig med prolaps, det må være veldig vondt! God bedring, håper ikke det plager deg for mye fremover.

    Utrolig spennende farge å jobbe med, forresten! Jeg er sikker på at det blir kjempefint! Håper vi får se det snart?

    SvarSlett
  6. Det blir lekkert! Hva heter fargen?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥