tirsdag 2. mai 2017

Skjønner ingenting





Bilde tatt fra vårt showroom - er ikke det nye bilde så lekkert!
Har ikke priset enda, men send meg et pip hvis du har lyst på info




 Herremin stop tiden.. jeg trodde jeg blogget for noen dager siden, 
også er det 18. mars siste gang?? HVOR blir dagene av? 

Jeg skulle egentlig vært i Dubai og England men jeg har ikke 
rukket pga mye jobb og diverse. MEN - plutselig kom sommeren 
til oss, og vi holder jo på med bassenget hjemme.. SOM det gledes

Det kommer nye varer til oss på jobben stort sett hver dag nå,
og hvor mye jeg enn hater å pakke ut, så er det jo moro. 

Nå er det straks hjem og lage middag, men først litt småtteri på jobben 
som står igjen. Ha en deilig deilig ettermiddag.. FOR et vær vi har



1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad hände med bilderna på stugan din?
    Tack för en härlig och inspirerande blogg :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥